2009年8月23日 星期日

城下町金沢の魅力

★ 第三話 ★ 2009-07-21 ★ 火曜日 ★


加賀の湧泉ド一ミ一イン朝食付き,食品種類豐富。
每種食物都大好き,尤其是かに汁,おいしいね。


今天的金沢城整天下著雨,卻增添一份古舊魅力。
購買了1日フリ一乘車券,城下町散策出発。


日本三名園~~走過岡山後樂園,今天來了兼六園。
庭園面積11萬多㎡,要在這裏漫步,也要花數小時。


早上的兼六園份外寧靜,遊人稀少,雨後清新。
從前加賀藩主在庭園欣賞四時景色,真懂享受啊!




走了差不多二小時,到了蓮池門通り,
隨意找了1間【堤亭】,吃了鍋烏冬,喝杯冷茶。


小休後,
走過石川橋,穿過石川門,來到金沢城公園。
從前田利家入城以後,成為歷代加賀藩主居城之地。
明治以後就成為陸軍的據點啊!


石川門內隱藏槍砲發射口的海鼠壁和落石台。
五十間長屋曾是保管武器和雜物的地方。
橋爪門續櫓是監視前往二の丸方向的人。
二の丸広場是從前二の丸御殿的位置。

走過這裏,覺得好有趣啊!不再下雨就更好了。


祭祀加賀藩主前田利家的尾山神社,是重要文化財。
バス途經時,就下車撐著雨傘去走走。


雨不停下,從尾山神社徒步往近江町市場。


1時多吃中飯也要等位,唔係嘛!


在近江町市場周邊走著,雨似乎沒有意思停下來喎!
只好先乘バス回酒店,放下大大小小戰利品,
之後,再乘バス去ひがし茶屋街high tea。

石板路的兩側是紅柄格窗的建物,
當中有茶館、咖啡館、おみやけ店。
聽著音樂,吃著いちご冰,看著小雨點打下,

5小時漫長的車程,是絕對值得!


又再次回到整天給雨水洗擦的金沢駅。


這個晚上,原本很想吃加賀の鄉土料理,
可是走了1天路,又下著雨,
最後,還是駅前的~~鶴橋風月


晚飯自已弄,回酒店衫自已洗,行李自已執,
點解咁呀!唔制!


期間限定加映
北陸信州自然文化夏の旅~~追伸

城下町金沢の魅力金沢宿泊

11 則留言:

largeheadboy 提到...

早餐好豐富啊~
金沢我覺得唔錯,有機會要再去看過夠。
仲有呀,夜晚食三條腸咁厲害~

Ellen老師 提到...

我都覺間酒店早餐非常不錯!
走過金沢,我都好喜歡。我也會再來,因為還有很多仍未走呢!
1碟要3條腸,無得揀!

supageti 提到...

金沢 ~~ 好令人懷念啊!

去旅行真係特別開胃嫁,嘻嘻!

Ellen老師 提到...

係~~超級開胃!

maymay 提到...

"1碟要3條腸,無得揀!" 咁有冇食晒先?

Ellen老師 提到...

係~~冇~~

rempei 提到...

嗱~~老師,呼籲您一定要去金沢遊覧,係咪無介紹錯呀~~~

BTW,不過唔記得提你一定要試當地的麥芽米糖,第道好難食到~~其實我想叫您幫我買,但係我唔敢叫~~~其實有d後悔~~~

Ellen老師 提到...

早D講嘛~~唔難買、唔難拎的話,大丈夫啦。

下次仲有機會,叫師妹啦!

maymay 提到...

請我飲啡先啦,薯嘜哥~~

Ellen老師 提到...

不如叫佢請你去金沢飲啡啦!

rempei 提到...

請飲啡之嘛,大丈夫啦!